ΤρΔΕφ (Ακ. Συμβ.) Πατρών 28/2018

 

Αίτηση ακύρωσης - Αναστολή εκτέλεσης πράξεων - Υπηρεσίες σίτισης Νοσοκομείου (ΝΠΔΔ) -.

 

Έγκριση ατομικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου σε Νοσοκομείο σχετικά με τη σίτιση και τη φύλαξη. Αίτηση ακύρωσης από εταιρία που έχει αναλάβει τις υπηρεσίες σίτισης στο εν λόγω Νοσοκομείο. Δεκτή αίτηση αναστολής πράξεων μέχρι την οριστική επίλυση της διαφοράς. Κρίθηκε ότι η άμεση εκτέλεση των προσβαλλόμενων πράξεων μπορεί να επιφέρει στην αιτούσα δυσχερώς επανορθώσιμη βλάβη στην περίπτωση που η ασκηθείσα από αυτήν αίτηση ακύρωσης ευδοκιμήσει.

 

 

Αριθμός αποφάσεως: Ν28/2018

 

ΤΟ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

ΤΜΗΜΑ Α'

ΑΚΥΡΩΤΙΚΟΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ

(ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ)

 

 

Συνεδρίασε στις 9 Μαΐου 2018, με δικαστές τους Δημήτριο Ράϊκο, Πρόεδρο Εφετών Διοικητικών Δικαστηρίων, Δημήτριο Καπαρό - Εισηγητή και Χρήστο Κροντηρά, Εφέτες Διοικητικών Δικαστηρίων, και Γραμματέα την Αναστασία Βλαχοπούλου, δικαστική υπάλληλο.

 

Για να αποφασίσει σχετικά με την από 22-2-2018 αίτηση αναστολής (αριθμ. καταχ. ΑΝ 11/23-2-2018):

 

Της εταιρείας με την επωνυμία «... και ΣΙΑ Ο.Ε.» που εδρεύει στο Ρίο Πατρών (...).

 

Κατά του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Γενικό Νοσοκομείο Ανατολικής Αχαΐας - Ο.Μ. Αιγίου», που εδρεύει στο Αίγιο (Ανω Βουλωμένο ΤΚ 25100).

 

Κατά τη συνεδρίασή του το Δικαστήριο άκουσε τον εισηγητή της υπόθεσης Εφέτη Δ.Δ. Δημήτριο Καπαρό.

 

Αφού μελέτησε τα σχετικά έγγραφα

Σκέφθηκε κατά το Νόμο

 

Η κρίση του είναι η εξής:

 

 

1. ΕΠΕΙΔΗ με την υπό κρίση αίτηση, για την άσκηση της οποίας έχει καταβληθεί το προβλεπόμενο από το νόμο παράβολο (σχετικό το με κωδικό πληρωμής ... e-παράβολο που έχει δεσμευθεί), η αιτούσα εταιρεία ζητεί την αναστολή της εκτέλεσης α) της ληφθείσας στην με αριθ. 24 της 7ης Νοεμβρίου 2017 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) του Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία «Γενικό Νοσοκομείο Ανατολικής Αχαΐας - Ο.Μ. Αιγίου» (θέμα ...), με την οποία ύστερα από το με αριθ. πρωτ. .../3-11-2017 εισηγητικό σημείωμα («επικαιροποιημένη οικονομική μελέτη») του Τμήματος Οικονομικού του Νοσοκομείου, κατ' εφαρμογή του άρθρου 63 του Ν. 4430/2016, εγκρίθηκε η σύναψη είκοσι επτά ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των αναγκών φύλαξης, καθαριότητας, σίτισης και πλυντηρίου (οκτώ για τις υπηρεσίες φύλαξης, ένδεκα για υπηρεσίες καθαριότητας, έξι για υπηρεσίες σίτισης και δύο για υπηρεσίες πλυντηρίου) και β) της Ανακοίνωσης με αριθ. ΣΟΧ .../2018 (αριθ. πρωτ. .../29-11-2017) του Διοικητή του εν λόγω Νοσοκομείου με την οποία, αφού λήφθηκε υπόψη, πλέον των άλλων, η αμέσως παραπάνω έγκριση του Δ.Σ. του καθού, ανακοινώθηκε η πρόσληψη με την ως άνω σύμβαση είκοσι επτά ατόμων για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων ή επειγουσών περιστάσεων της Οργανικής Μονάδας Γενικού Νοσοκομείου Ανατολικής Αχαΐας όπως ειδικότερα ανά ειδικότητα εξειδικεύονται στην Ανακοίνωση αυτή και καθορίσθηκαν τα ανά θέση απαιτούμενα προσόντα και απαραίτητα δικαιολογητικά καθώς και τα κριτήρια βαθμολόγησης των υποψηφίων.

 

 

2. ΕΠΕΙΔΗ το άρθρο 52 του Π.Δ/τος 18/1989 «Κωδικοποίηση νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α', 8), όπως ισχύει μετά την αντικατάσταση του από το άρθρο 35 του Ν. 2721/1999 (Α' 112), το οποίο εφαρμόζεται αναλόγως στην προκειμένη υπόθεση, ορίζει, μεταξύ άλλων, ότι: «1... 2. Επιτροπή που συγκροτείται κάθε φορά από τον Πρόεδρο του Συμβουλίου ή του αρμοδίου τμήματος και απαρτίζεται από τον ίδιο ή τον νόμιμο αναπληρωτή του, τον εισηγητή της υπόθεσης και ένα σύμβουλο, μπορεί, μετά από αίτηση εκείνου που άσκησε αίτηση ακυρώσεως, να αναστείλει την εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης, με συνοπτικά αιτιολογημένη απόφαση η οποία εκδίδεται σε συμβούλιο. 3. Η αίτηση πρέπει να διαλαμβάνει τους ειδικούς λόγους που  μπορούν να δικαιολογήσουν την αναστολή εκτέλεσης στη συγκεκριμένη περίπτωση. Η αίτηση αναστολής εκτέλεσης γίνεται δεκτή, όταν κρίνεται ότι η άμεση εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης θα προκαλέσει στον αιτούντα βλάβη ανεπανόρθωτη ή δυσχερώς επανορθώσιμη σε περίπτωση ευδοκίμησης της αίτησης ακυρώσεως. Η αίτηση όμως μπορεί να απορριφθεί, αν κατά τη στάθμιση της βλάβης του αιτούντος, των συμφερόντων τρίτων και του δημοσίου συμφέροντος κρίνεται ότι οι αρνητικές συνέπειες από την αποδοχή θα είναι σοβαρότερες από την ωφέλεια του αιτούντος. 7. Εάν η Επιτροπή εκτιμά ότι η αίτηση ακυρώσεως είναι προδήλως βάσιμη, μπορεί να δεχθεί την αίτηση αναστολής, ακόμα και αν η βλάβη του αιτούντος από την άμεση εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης δεν κρίνεται ως ανεπανόρθωτη ή δυσχερώς επανορθώσιμη. Αντίθετα, η αίτηση αναστολής μπορεί να απορριφθεί ακόμα και σε περίπτωση ανεπανόρθωτης ή δυσχερώς επανορθώσιμης βλάβης, αν η Επιτροπή εκτιμά ότι η αίτηση ακυρώσεως είναι προδήλως απαράδεκτη ή προδήλως αβάσιμη. 8.... 12....».

 

 

3. ΕΠΕΙΔΗ στο άρθρο 63 του Ν. 4430/2016 (ΦΕΚ Α' 205/31-1-2016), μεταξύ άλλων, ορίζονται: «1. Οι κεντρικές, οι αποκεντρωμένες και όλες εν γένει οι υπηρεσίες των Υπουργείων, καθώς και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) που εποπτεύονται από τα Υπουργεία, με απόφαση του αρμόδιου μονομελούς ή συλλογικού οργάνου της Διοίκησης τους, δύνανται για τις ανάγκες καθαριότητας των κτιρίων της ευθύνης τους και του περιβάλλοντος χώρου αυτών, καθώς και για τις ανάγκες εστίασης, σίτισης και φύλαξης τους, να συνάπτουν ατομικές συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, εφόσον δεν επαρκεί το υπάρχον προσωπικό τους και συντρέχουν απρόβλεπτες ή επείγουσες περιστάσεις. Ως τέτοιες θεωρούνται ενδεικτικώς: α) νομικό ή πραγματικό κώλυμα απρόσκοπτης παροχής των υπηρεσιών αυτών, β) εξοικονόμηση δημοσιονομικής ωφέλειας που επιτυγχάνεται με τη σύναψη των συμβάσεων εργασίας του παρόντος σε σύγκριση με άλλα μέσα. Για τη συνδρομή της απρόβλεπτης ή επείγουσας περίστασης απαιτείται αιτιολογημένη κρίση των παραπάνω φορέων. Οι ως άνω συμβάσεις συνάπτονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης νόμου. Οι εξαιρετικές ρυθμίσεις του παρόντος άρθρου μπορούν εφαρμοστούν μέχρι 31.12.2018. 2. Ως προς την ανώτατη χρονική διάρκεια των συμβάσεων εφαρμόζονται τα άρθρα 5, 6 και 7 του π.δ. 164/2004 (Α' 135) και απαγορεύεται η μετατροπή τους σε συμβάσεις αορίστου χρόνου... 3. ... 4. ... 5. ...».

 

 

4. ΕΠΕΙΔΗ στην προκειμένη περίπτωση από τα στοιχεία του φακέλου, μεταξύ άλλων, προκύπτει ότι ο Προϊστάμενος του Οικονομικού Τμήματος του καθού Νοσοκομείου, ύστερα από σχετική απόφαση του Δ.Σ. αυτού συνέταξε και υπέβαλε στο Συμβούλιο αυτό την με αριθ. πρωτ. .../3-11-2017 «επικαιροποιημένη οικονομική μελέτη» που περιλάμβανε, τις υφιστάμενες συμβάσεις για υπηρεσίες φύλαξης, καθαριότητας, εστίασης και πλυντηρίου καθώς και το συνολικό για τις υπηρεσίες αυτές κόστος, που ανερχόταν σε 397.491,07 ευρώ (143.065,99 ευρώ για υπηρεσίες φύλαξης, 189.994,68 ευρώ για υπηρεσίες καθαριότητας, 64.430,40 ευρώ για υπηρεσίες εστίασης και 0,00 ευρώ για υπηρεσίες πλυντηρίου), και το κατ' εκτίμηση συνολικό κόστος για τις υπηρεσίες αυτές μετά των υλικών εάν αυτές εκτελούνταν για ένα έτος από 27 άτομα (οκτώ για τη φύλαξη, ένδεκα για την καθαριότητα, έξι για τη σίτιση και δύο για το πλυντήριο) με ατομικές συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου, που, σύμφωνα με τους γενόμενους στη μελέτη αυτή υπολογισμούς, καθορίσθηκε σε 418.405,31 ευρώ (136.310 ευρώ για τη φύλαξη, 188.887 ευρώ για την καθαριότητα, 63.287,65 ευρώ για την εστίαση και 29.919,79 ευρώ για τις υπηρεσίες πλυντηρίου), με τη σημείωση ότι οι υπολογισμοί έγιναν κατ' εκτίμηση για όλους τους απασχολούμενους με τη χαμηλότερη μισθοδοτική κατηγορία (ΥΕ) και με επίδομα για ένα μόνον τέκνο. Το Δ.Σ. του Νοσοκομείου, με την αναφερόμενη στην αρχή της παρούσας απόφαση του (πρώτη προσβαλλόμενη πράξη), αφού έλαβε υπόψη του την ως άνω μελέτη, την οποία χαρακτήρισε «εισηγητικό σημείωμα του Τμήματος Οικονομικού», μετά, όπως εκτίθεται στην εν λόγω απόφαση του, διαλογική συζήτηση, ενέκρινε ομόφωνα τη σύναψη είκοσι επτά ατομικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου και συγκεκριμένα οκτώ για υπηρεσίες φύλαξης, ένδεκα για αυτές της καθαριότητας, έξι για σίτισης και υπηρεσίες πλυντηρίου, χωρίς στην απόφαση του να υφίσταται κάποια αιτιολογία, όπως π.χ. περί του κόστους κ.λπ. Ακολούθως ο Διοικητής του Νοσοκομείου, αφού έλαβε υπόψη, πλέον των άλλων, 1) την ως άνω μελέτη της Υπηρεσίας «περί της ωφέλειας που επιτυγχάνεται με τη σύναψη των συμβάσεων εργασίας του άρθρου 63 του Ν. 4430/2016 σε σύγκριση με άλλα μέσα» και 2) την ανωτέρω απόφαση του Δ.Σ. του Νοσοκομείου με την οποία εγκρίνετο η πρόσληψη είκοσι επτά ατόμων με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου κ.λπ., με την δεύτερη προσβαλλόμενη πράξη (ανακοίνωση) ανακοίνωσε όσα αναφέρονται στην πρώτη σκέψη της παρούσας. Κατά των ως άνω πράξεων η αιτούσα, που, όπως εκθέτει στο υπό κρίση δικόγραφο της και προκύπτει και από προσκομισθέντα απ' αυτήν σχετικό κατάλογο έργων που έχει αναλάβει, έχει ως αντικείμενο της την παροχή υπηρεσιών κατά κύριο λόγο σίτισης - εστίασης και φύλαξης προς φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και ιδιαίτερα προς νοσοκομειακά ιδρύματα (σημειώνεται ότι, κατόπιν της .../2017 Διακήρυξης, με την 1559/2017 σύμβαση της με το καθού Νοσοκομείο έχει αναλάβει το έργο «υπηρεσίες διανομής γευμάτων» στο καθού από 1-4-2017 έως 31-3-2018, με δικαίωμα παράτασης αυτής χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του προμηθευτή, έναντι ποσού 64.430,40 ευρώ με Φ.Π.Α.) άσκησε την από 22-2-2018 αίτηση ακύρωσης ενώπιον του Δικαστηρίου τούτου, επιδιώκοντας την ακύρωση τους, μεταξύ των άλλων, α) διότι με τις πράξεις αυτές επιχειρείται εκδήλως αναιτιολόγητα η προσφυγή στην κατά παρέκκλιση εξαίρεση της διάταξης του άρθρου 63 του Ν. 4430/2016, χωρίς να συντρέχουν οι προϋποθέσεις που η διάταξη αυτή θέτει και παρά το γεγονός ότι η συμβατότητα της προς το Σύνταγμα και την Ενωσιακή Νομοθεσία έχει εισαχθεί σε πρότυπη δίκη ενώπιον του Σ.τ.Ε. και εκκρεμεί διαδικασία προδικαστικών ερωτημάτων στο Δ.Ε.Ε. (αποφάσεις Σ.τ.Ε. 1305/2017, 84/2017 και 85/2017), β) διότι η επίσπευση της διαδικασίας που προβλέπει το ως άνω άρθρο 63 συνιστά παράβαση της υποχρέωσης συμμόρφωσης προς το σκεπτικό των ως άνω αποφάσεων του Σ.τ.Ε., καθώς και των αρχών της χρηστής διοίκησης και της αποτελεσματικής δικαστικής προστασίας, αφού η Διοίκηση είχε υποχρέωση να απέχει από τη σχετική διαδικασία μέχρι την κρίση του Δ.Ε.Ε. επί των προδικαστικών ερωτημάτων κατ' άρθρο 267 Σ.Λ.Ε.Ε. και ακολούθως της κρίσης του Σ.τ.Ε. επί της πρότυπης δίκης, γ) διότι με τις πράξεις αυτές αποκλείεται η ίδια αλλά και το σύνολο των νομικών προσώπων από την ανάθεση υπηρεσιών σίτισης, καθαριότητας κ.λπ. του καθού Νοσοκομείου κατά παράβαση της νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με αποτέλεσμα να εισάγονται διακρίσεις υπέρ μερίδας φυσικών προσώπων χωρίς αιτιολογία και να θίγεται υπέρμετρα ο ανταγωνισμός και οι θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τους δημόσιους διαγωνισμούς και δ) διότι μ' αυτές θίγεται υπέρμετρα ο πυρήνας της ελευθερίας των νομικών προσώπων που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών με δημόσιες συμβάσεις κ.λπ.. Ήδη με την κρινόμενη αίτηση της η αιτούσα ζητεί την αναστολή της εκτέλεσης των προσβληθεισών με την αίτηση ακύρωσης αυτής ως άνω πράξεων προς το σκοπό όπως ανασταλεί η εκτέλεση της διαδικασίας του ανωτέρω άρθρου 63 έως την οριστική επίλυση της διαφοράς κατά τα εκτεθέντα, υποστηρίζοντας, μεταξύ των άλλων, ότι από την άμεση εκτέλεση αυτών και τη σύναψη των σχετικών συμβάσεων εργασίας θα προκληθεί στην ίδια, που είναι επιχείρηση δραστηριοποιούμενη κυρίως στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων με αντικείμενο κατά κανόνα την παροχή υπηρεσιών σίτισης-εστίασης, ανεπανόρθωτη βλάβη. Ειδικώτερα προβάλλει ότι η επιλογή του καθού Νοσοκομείου να θέσει εκποδών τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 και της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ ματαιώνει τη δυνατότητα της να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε διαγωνιστική διαδικασία, ενώ περαιτέρω με την καθολική εφαρμογή του άρθρου 63 του Ν. 4430/2016 σε όλο το δημόσιο τομέα θα πληγεί ο πυρήνας της επιχειρηματικής της δραστηριότητας. Για την απόδειξη όσων υποστηρίζει, πλέον των άλλων, επικαλείται και προσκομίζει την αναφερθείσα με αριθ. 1559/2017 σύμβαση περί ανάληψης του αναφερθέντος έργου σίτισης στο καθού, η οποία - σύμβαση - κατά το χρόνο άσκησης της υπό κρίση αίτησης ήταν σε ισχύ και δεν προκύπτει εάν στη συνέχεια, με τη λήξη της, παρατάθηκε η ισχύς της, καθώς και πίνακα έργων που έχει αναλάβει την τελευταία δεκαετία, από τον οποίο προκύπτει ότι επί συνόλου τριάντα τεσσάρων τα 21 αφορούν παροχή υπηρεσιών σε δημόσια νοσοκομεία, τα λοιπά, δε, σε παροχή υπηρεσιών σε λοιπούς δημόσιους φορείς.

 

 

5. ΕΠΕΙΔΗ το καθού Νοσοκομείο με το από 1-3-2018 υπόμνημα του υποστηρίζει ότι η υπό κρίση αίτηση πρέπει να απορριφθεί, κατ' εφαρμογή του άρθρου 52 παρ. 7 εδ. β' του Π.Δ/τος 18/1989, διότι η ασκηθείσα από την αιτούσα αίτηση ακυρώσεως ως προς την πρώτη προσβαλλόμενη πράξη, «ως προς την οποία και μόνον η αιτούσα διατυπώνει αιτιάσεις», είναι εκπρόθεσμη «καθόσον η πράξη αυτή εκδόθηκε στις 7-11-2017 και αναρτήθηκε στη Διαύγεια εντός του ιδίου μηνός (Α.Δ.Α. .../30-11-2007)», η ίδια δε (η αιτούσα) «άσκησε την αίτηση της μετά την πάροδο των 60 ημερών από της έκδοσης της χωρίς να αναφέρει πότε έλαβε γνώση της προσβληθείσας αυτής πράξης ώστε να δικαιολογήσει το εμφαινόμενο εκπρόθεσμο». Ο ισχυρισμός αυτός πρέπει να απορριφθεί. Τούτο διότι, όπως προκύπτει από το με αριθ. πρωτ. .../16-2-2008 έγγραφο του Διοικητικού Διευθυντή του καθού προς την αιτούσα, την χρονολογία του εγγράφου αυτού (16-2-2018) χορηγήθηκαν, ύστερα από την με αριθ. πρωτ. .../6-2-2018 αίτηση της, σ' αυτήν αντίγραφα των με την αίτηση ακυρώσεως προσβληθεισών πράξεων και συνεπώς ως προς τη δεύτερη των προσβληθεισών πράξεων, σε κάθε περίπτωση, η ασκηθείσα αίτηση ακύρωσης είναι εμπρόθεσμη, αβασίμως δε το καθού, με το ως άνω υπόμνημα του, υπονοεί, ή εν πάσει περιπτώσει επικαλείται, ότι με την αίτηση αυτή «δεν διατυπώνονται αιτιάσεις», αφού οι πλείστες των διατυπωθεισών αιτιάσεων αναφέρονται και στις δύο προσβληθείσες πράξεις. Ως προς την πρώτη δε προσβληθείσα πράξη, το καθού έχει το βάρος της απόδειξης ότι η αιτούσα είχε πράγματι λάβει γνώση αυτής με την έκδοση της ή την ανάρτηση της στη Διαύγεια στο οποίο δεν ανταποκρίθηκε, ενώ, εξάλλου, από τα στοιχεία του φακέλου προκύπτει ότι η αιτούσα έλαβε γνώση αυτής στις 16-2-2018.

 

 

6. ΕΠΕΙΔΗ η άμεση εκτέλεση των προσβαλλόμενων πράξεων μπορεί, κατά τη γνώμη του Συμβουλίου, να επιφέρει στην αιτούσα δυσχερώς επανορθώσιμη βλάβη στην περίπτωση που η ασκηθείσα απ' αυτήν ως άνω αίτηση ακύρωσης ευδοκιμήσει. Η βλάβη αυτή θα συνίσταται στο ότι με τη συνέχιση και ολοκλήρωση της διαδικασίας πρόσληψης του αναφερθέντος προσωπικού και τη σύναψη των σχετικών συμβάσεων εργασίας, θα δημιουργηθεί πραγματική κατάσταση χαρακτηριστικά της οποίας θα αποτελούν αφενός ο πλήρης και εκ των προτέρων αποκλεισμός της επιχειρηματικής δραστηριότητας της αιτούσας στο συγκεκριμένο αντικείμενο για μεγάλο χρονικό διάστημα, γεγονός που πιθανολογείται ότι θα επιφέρει τον ισχυρό κλονισμό της, αφετέρου η εξαιρετική δυσχέρεια ανατροπής της πραγματικής αυτής κατάστασης εκ των υστέρων, δεδομένης της απόκτησης δικαιωμάτων εκ μέρους τρίτων, οι οποίοι, συμμετέχοντας καλόπιστα στη σχετική διαδικασία, θα προσληφθούν με τις ως άνω συμβάσεις εργασίας (πρβλ. ΕΑ ΣτΕ 84 και 85/2017). Ενόψει αυτών, και δεδομένου ότι η Διοίκηση δεν επικαλείται ειδικώς τη συνδρομή λόγων δημοσίου συμφέροντος που να κωλύουν την αποδοχή της κρινόμενης αίτησης, σύμφωνα δε με τα προβαλλόμενα από την αιτούσα, οι ανάγκες σίτισης στο Νοσοκομείο καλύπτονται από την ίδια με βάση την 1559/2017 σύμβαση της οποίας (με τη λήξη της) προβλέπεται αναγκαστική παράταση κατά τα εκτεθέντα, συντρέχει περίπτωση χορήγησης της αιτούμενης αναστολής.

 

 

7. ΕΠΕΙΔΗ, κατ' ακολουθία, η κρινόμενη αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή, χωρίς να συντρέχει περίπτωση εξέτασης, ως αλυσιτελών, των λοιπών προβαλλομένων λόγων αναστολής και να ανασταλεί η εκτέλεση των προσβληθεισών, αναφερομένων στην αρχή της παρούσας, πράξεων μέχρις ότου εκδοθεί οριστική απόφαση επί της εκκρεμούς κατ' αυτών αίτησης ακύρωσης. Τέλος πρέπει να επιστραφεί στην αιτούσα το καταβληθέν απ' αυτήν παράβολο και, κατ' εκτίμηση των περιστάσεων, να απαλλαγεί το καθού από τη δικαστική δαπάνη της αιτούσας.

 

 

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

 

 

Δέχεται την αίτηση.

 

Αναστέλλει την εκτέλεση α)της ληφθείσας με αριθ. ... της 7ης Νοεμβρίου 2017 απόφασης του Δ.Σ. του καθού Νοσοκομείου (θέμα 32) και β) της με αριθ. ΣΟΧ .../2018 (αριθ. πρωτ. .../29-11-2017) Ανακοίνωσης του Διοικητή του ως άνω Νοσοκομείου, κατά το σκεπτικό.

 

Διατάσσει την επιστροφή στην αιτούσα του καταβληθέντος απ' αυτήν παραβόλου. Και

 

Απαλλάσσει το καθού Νοσοκομείο από τη δικαστική δαπάνη της αιτούσας.

 

Κρίθηκε και αποφασίσθηκε στην Πάτρα στις 9-5-2018 και εκδόθηκε στον ίδιο τόπο στις 18-5-2018.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                               Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΑΪΚΟΣ              ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ

 

 

ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ

Την 18-5-2018

 

Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΠΑΡΟΣ 

 

Τράπεζα Νομικών Πληροφοριών ΔΣΑ «ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ»