ΣτΕ 940/2006
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Πολιτικοί υπάλληλοι Υπουργείου Εθνικής 'Αμυνας - Πολιτικοί υπάλληλοι στρατιωτικών νοσοκομείων -
Επίδομα 176 Ευρώ -.
Ακυρώνονται οι
παράγραφοι 1α' και 3 της κοινής αποφάσεως 2/41890/0022/30.7.2002 των Υπουργών
Οικονομίας και Οικονομικών, Εθνικής 'Αμυνας και
Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, κατά το μέρος που, υλοποιώντας
κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Ν. 3016/2002 την από 20.8.2001 συλλογική συμφωνία
του Ελληνικού Δημοσίου με την ΠΟΕ-ΥΕΘΑ,
εξαίρεσε της επίμαχης παροχής (ειδικής μηνιαίας παροχής 88 ευρώ από 1.1.2002
και 176 ευρώ από 1.7.2002) προσωπικό που καλυπτόταν από την εν λόγω συμφωνία
(υπαλλήλους στρατιωτικών νοσοκομείων) και όρισαν ως προς το προσωπικό αυτό ότι
η ως άνω παροχή συμψηφίζεται με οποιεσδήποτε άλλες παροχές, επιδόματα και
αποζημιώσεις ανεξάρτητα από την πηγή που καταβάλλονται.
ΚΕΙΜΕΝΟ
Αριθμός 940/2006
TO ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΣΤ'
Συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του στις
20 Μαρτίου 2006 με την εξής σύνθεση: Θ. Χατζηπαύλου, Αντιπρόεδρος, Πρόεδρος του
ΣΤ' Τμήματος, Φ. Αρναούτογλου, Δ. Αλεξανδρής,
Σύμβουλοι, Δ. Κυριλλόπουλος, Β. Ραφτοπούλου,
Πάρεδροι. Γραμματέας ο. Β. Μανωλόπουλος, Γραμματέας
του ΣΤ' Τμήματος.
Για να δικάσει την από 1η Οκτωβρίου 2002
αίτηση:
των: 1) - 144) ...
κατά
των Υπουργών: 1) Οικονομίας και Οικονομικών, 2) Εθνικής ’μυνας και 3)
Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, οι οποίοι παρέστησαν με την Ν.
Μαριόλη, Πάρεδρο του Νομικού Συμβουλίου ¦του Κράτους.
Με την αίτηση αυτή οι αιτούντες επιδιώκουν
να ακυρωθεί η υπ' αριθμ. 2/41890/0022/30.7.2002 κοινή Υπουργική απόφαση (ΦΕΚ
1035/7.8.2002 τ. Β') και κάθε άλλη σχετική πράξη ή παράλειψη της Διοικήσεως.
Η εκδίκαση άρχισε με την ανάγνωση της
εκθέσεως του Εισηγητή, Συμβούλου Φ. Αρναούτογλου.
Κατόπιν το δικαστήριο άκουσε τον πληρεξούσιο
των αναιρε-σειόντων που
παρέστησαν, ο οποίος ανέπτυξε και προφορικά τους προβαλλόμενους λόγουςαναιρέσεως καΓζήτησε να
γίνει δεκτή η αίτηση και την αντιπρόσωπο των Υπουργών, η οποία ζήτησε την
απόρριψη της.
Μετά τη δημόσια συνεδρίαση το δικαστήριο
συνήλθε σε διάσκεψη σε αίθουσα του δικαστηρίου και
Αφού μελέτησε τα σχετικά έγγραφα
Σκέφθηκε κατά το Νόμο
1. Επειδή για την κρινόμενη αίτηση έχει
κατατεθεί παράβολο (ειδικά έντυπα 225635, 163955).
2. Επειδή με την αίτηση αυτή, όπως
συμπληρώθηκε με το από 16.2.2005 δικόγραφο προσθέτων λόγων, ζητείται η ακύρωση
της κοινής αποφάσεως 2/41890/0022/30.7.2002 των Υπουργών Οικονομίας και
Οικονομικών, Εθνικής ’μυνας και Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης
(Β' 1035), που εκδόθηκε κατ5 εξουσιοδότηση του άρθρου 14 του Ν. 3016/2002
κατόπιν της από 20.8.2001 ειδικής συλλογικής συμφωνίας του Ελληνικού Δημοσίου
και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στο Υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας (ΠΟΕ ΥΕΘΑ),
περί χορηγήσεως μηνιαίας ειδικής παροχής στους πολιτικούς υπαλλήλους του
Υπουργείου Εθνικής ’μυνας, κατά το μέρος που εξαίρεσε τους υπαλλήλους των
στρατιωτικών νοσοκομείων και που όρισε ότι η παροχή αυτή συμψηφίζεται με
οποιεσδήποτε άλλες παροχές, επιδόματα και αποζημιώσεις λαμβάνουν οι δικαιούχοι
της, ανεξάρτητα από την πηγή που καταβάλλονται.
3. Επειδή από τους αιτούντες οι υπό τους
αριθμούς 3, 6, 7, 8, 9,11, 12, 13, 14; 15, 18'; 19, 21, 25, 27, 28, 31; 32, 33,
34, 35, 36, '37; 39, 43, 45, 46, 47, 48, 50, 52, 53, 55, 56, 57, 59, 60, 61,
62, 63, 64, 65, 66, 67, 69," 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80,
81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99,
100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115,116,
117,118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 131,
132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 και 144 δεν
νομιμοποίησαν τον δικηγόρο που υπογράφει το δικόγραφο της κρινομένης αιτήσεως
με έναν από τους τρόπους που προβλέπει το άρθρο 27 του Π.Δ. 18/1989 (ΦΕΚ Α' 8).
Συνεπώς, ως προς αυτούς η κρινόμενη αίτηση πρέπει ν' απορριφθεί ως-απαράδεκτη,
πρέπει δε να εξετασθεί περαιτέρω ως προς τους λοιπούς.
4. Επειδή, μετά την κατάθεση της υπό κρίση
αιτήσεως τέθηκε σε ισχύ ο Ν. 3205/2003 «Μισθολογικές ρυθμίσεις λειτουργών και
υπαλλήλων του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. μονίμων
στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων της Ελληνικής Αστυνομίας, του
Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος και άλλες συναφείς διατάξεις» (ΦΕΚ Α' 297)
ο οποίος, στο άρθρο 24 παρ. 2, όρισε ότι: «... Ποσά που καταβάλλονται μέχρι την
έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου σύμφωνα με κοινές αποφάσεις των Υπουργών
Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και
του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού που εκδόθηκαν κατ' εξουσιοδότηση του
άρθρου 14 του Ν. 3016/2002 - όπως η προσβαλλομένη - ... διατηρούνται ως
προσωπική διαφορά. Οι ανωτέρω κοινές υπουργικές αποφάσεις καταργούνται από την
έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου. Μετά την 31/12/2003, δεν καταβάλλεται
σωρευτικά η ως άνω προσωπική διαφορά μαζί με οποιαδήποτε πρόσθετη μισθολογική
παροχή που συμψηφιζόταν με αυτή σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Ν.
3016/2002 και τις κατ' εξουσιοδότηση αυτού εκδοθείσες κοινές υπουργικές
αποφάσεις ....», στο δε άρθρο 28 επανέλαβε ότι από την έναρξη της ισχύος .του
νόμου αυτού, δηλαδή από 1.1.2004, σύμφωνα με το άρθρο 56 αυτού, καταργούνται,
μεταξύ άλλων, το άρθρο 14 του Ν. 3016/2002 και όλες οι κοινές υπουργικές
αποφάσεις που εκδόθηκαν κατ' εξουσιοδότηση του (παράγραφος 4). Έπαυσε, συνεπώς,
να ισχύει η προσβαλλομένη. Δεν συντρέχει, όμως, λόγος καταργήσεως της δίκης
κατά το άρθρο 32 παρ. 2 του Π.Δ. 18/1989 (ΦΕΚ Α' 8) δεδομένου ότι οι αιτούντες
επικαλούνται βάσιμα ότι έχουν ιδιαίτερο έννομο συμφέρον για την συνέχιση της ως
εκ της διατηρήσεως της επίμαχης παροχής ως προσωπικής διαφοράς, κατ' άρθρο 24
παρ. 2 του ως άνω Ν. 3205/2003 (ΣΕ 1318, 1319/2005).
5. Επειδή οι αιτούντες εμπρόθεσμα και με
έννομο συμφέρον ζητούν την ακύρωση της προσβαλλομένης εφ' όσον φέρονται ως
πολιτικοί υπάλληλοι στρατιωτικών νοσοκομείων και, κατά την από 10.3.2006
βεβαίωση τούτου, είναι μέλη του «Ενιαίου Σωματείου Πολιτικών Υπαλλήλων ΥΕΘΑ Θεσσαλονίκης - Μακεδονίας - 424 ΓΣΝΕ»,
ήδη «Σωματείου Εργαζομένων Στρατιωτικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης (424 ΓΣΝ)», το οποίο, ως πρωτοβάθμιο σωματείο, μετέχει στην ΠΟΕ-ΥΕΘΑ.
6. Επειδή αβάσιμα προβάλλεται ότι η
προσβαλλόμενη κανονιστική απόφαση εκδόθηκε χωρίς τον προληπτικό έλεγχο
νομιμότητας του Συμβουλίου Επικρατείας που προβλέπει το άρθρο 95 παρ. 1 εδαφ.
δ' του Συντάγματος, εφόσον η εν λόγω διάταξη επιφυλάσσει τον έλεγχο αυτό μόνο
στα κανονιστικά διατάγματα.
7. Επειδή ο Ν. 2738/1999 (ΦΕΚ Α' 180), που
εισήγαγε τον θεσμό των συλλογικών συμβάσεων εργασίας στην μέγιστη πλειοψηφία των
θεμάτων που αφορούν τους δημοσίους υπαλλήλους, όρισε στο άρθρο 13 ότι «1.
Συλλογική διαπραγμάτευση για ρύθμιση ζητημάτων των όρων και συνθηκών
απασχόλησης των υπαλλήλων, που δεν ρυθμίζονται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο
άρθρο 3 του παρόντος λόγω συνταγματικών περιορισμών (όπως ιδίως είναι ζητήματα
μισθών, συντάξεων, σύστασης οργανικών θέσεων, προσόντων, τρόπου διορισμού
κ.λπ.), μπορεί να καταλήγει σε συλλογική συμφωνία. 2. Η συμφωνία αυτή δεν
αποτελεί συλλογική σύμβαση εργασίας, συνεπάγεται όμως για το Δημόσιο ή ν.π.δ.δ. ή ο.τ.α.: α) είτε την
έκδοση κανονιστικών πράξεων, εφόσον τα θέματα της συμφωνίας μπορεί να
ρυθμιστούν κανονιστικώς βάσει υπάρχουσας σχετικής εξουσιοδότησης νόμου, β) είτε
την προώθηση σχετικής νομοθετικής ρύθμισης των θεμάτων της συμφωνίας.
Αντικείμενο του περιεχομένου της συμφωνίας μπορεί να αποτελεί και ο χρόνος
υλοποίησης της δέσμευσης για έκδοση κανονιστικών πράξεων ή προώθησης
νομοθετικών ρυθμίσεων, κατά περίπτωση. 3. ... 4. ... 5. ...». Ακολούθως, η
διάταξη του άρθρου 14 του Ν. 3016/2002 (ΦΕΚ Α' 110) υπό τον τίτλο «Υλοποίηση
συλλογικών συμφωνιών» όρισε τα εξής: «1. Με κοινές αποφάσεις των Υπουργών
Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης, και Αποκέντρωσης
και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού ρυθμίζονται τα θέματα των συλλογικών
συμφωνιών που συνάπτονται κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 13 του Ν.
2738/1999 (ΦΕΚ 180 Α') και αφορούν θέματα μισθών και αμοιβών,
συμπεριλαμβανομένων και αυτών που υπεγράφησαν το 2001. 2. Με όμοιες αποφάσεις
οι ρυθμίσεις της προηγούμενης παραγράφου είναι δυνατόν να επεκτείνονται, εν όλω ή εν μέρει, και στο λοιπό προσωπικό του Δημοσίου, των
οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) και λοιπών
νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), που δεν συμμετείχε στη σύναψη των
συλλογικών συμφωνιών του άρθρου 13 του Ν. 2738/1999 και μέχρι του ποσού των
εκατόν εβδομήντα έξι (176) ευρώ 3. Αν καταβάλλονται οποιουδήποτε είδους
πρόσθετες μισθολογικές παροχές, που υπολείπονται του ποσού των εκατόν εβδομήντα
έξι (176) ευρώ, επιτρέπεται να χορηγείται μόνο η διαφορά μέχρι του ποσού αυτού.
Οι ρυθμίσεις αυτές όσον αφορά το προσωπικό των Ο.Τ.Α.
και το προσωπικό των λοιπών Ν.Π.Δ.Δ. περιορίζονται στις υφιστάμενες από τον
προϋπολογισμό τους δυνατότητες. 4. Με τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις των
παραγράφων 1 και 2 του άρθρου αυτού κοινές υπουργικές αποφάσεις καθορίζονται
ειδικότερα: α) Οι δικαιούχοι των παροχών και το ύψος τους, λαμβάνοντας υπόψη
για τη χορήγηση ή μη των παροχών αυτών το συνολικό ποσό των καταβαλλόμενων
μηνιαίων αποδοχών και λοιπών παροχών, επιδομάτων και αποζημιώσεων από
οποιαδήποτε πηγή. β) Οι όροι, οι προϋποθέσεις και οι περιορισμοί για τη
χορήγηση των ανωτέρω παροχών, η. διαδικασία και ο χρόνος καταβολής, καθώς και ο
τρόπος αντιμετώπισης της σχετικής δαπάνης, γ) Κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια
για τη χορήγηση τους». Κατά την έννοια των διατάξεων αυτών του άρθρου 14 του Ν.
3016/2002, ερμηνευομένων εν όψει και του άρθρου 22 παρ. 3 του Συντάγματος, με
τις ΚΥΑ της παραγράφου 1 υλοποιούνται οι συλλογικές
συμφωνίες που υπεγράφησαν από 1.1.2001 και συνήφθησαν
κατ' εφαρμογή του άρθρου 13 του Ν. 2738/1999. Κατά την παράγραφο 2 της αυτής
διατάξεως, οι ρυθμίσεις αυτές μπορούν να επεκταθούν με ΚΥΑ
και σε προσωπικό που δεν συμμετείχε στην σύναψη των συλλογικών αυτών συμφωνιών,
όχι, όμως, απεριόριστα, αλλά μέχρι συγκεκριμένου ποσού, των 176 ευρώ. Ως προς
το προσωπικό αυτό - και όχι, συνεπώς, το καλυπτόμενο από την συλλογική συμφωνία
της παραγράφου 1, όπως συνάγεται από την εισηγητική έκθεση του νόμου, - ισχύει
ο συναφής κανόνας της παραγράφου 3, ότι αν, δηλαδή, του καταβάλλονται άλλες
πρόσθετες παροχές, του χορηγείται μόνον η διαφορά μέχρι τα 176 ευρώ. Τέλος, ναι
μεν η παράγραφος 4 ορίζει ενιαία κατά το γράμμα της ότι με τις ΚΥΑ των παραγράφων 1 και 2 καθορίζονται, μεταξύ άλλων, οι
δικαιούχοι των παροχών και το ύψος τους, εν όψει του συνολικού ποσού των
μηνιαίων αποδοχών και λοιπών παροχών, επιδομάτων και αποζημιώσεων από
οποιαδήποτε πηγή, οι όροι, προϋποθέσεις και περιορισμοί για την χορήγηση των
παροχών αυτών κ.λπ., είναι, όμως, προφανές ότι η διάταξη αυτή, στον βαθμό που
επιτρέπει την θέσπιση σχετικών περιορισμών, αναφέρεται στις ΚΥΑ
της παραγράφου 2 και όχι σε εκείνες της παραγράφου 1. Και τούτο, γιατί, άλλως,
θα ανέτρεπε τον βασικό σκοπό της διατάξεως, την υλοποίηση των συλλογικών
συμφωνιών, τις οποίες θα καθιστούσε άνευ αντικειμένου.
8. Επειδή, στην προκειμένη περίπτωση, με την
προσβαλλόμενη απόφαση, που εκδόθηκε κατ' εξουσιοδότηση του άρθρου 14 του Ν.
3016/2002 κατόπιν της από 20.8.2001 συλλογικής συμφωνίας του Ελληνικού Δημοσίου
και της ΠΟΕ-ΥΕΘΑ, καθώς και
κατ' επίκληση της ΚΥΑ 2/27895/0022/2.7.2002 (Β' 833)
περί αυξήσεως του νοσοκομειακού επιδόματος του άρθρου 8 παρ. 7 του Ν. 2470/1997
η οποία, επίσης, είχε εκδοθεί κατ' εξουσιοδότηση του άρθρου 14·παρ. 1 του Ν.
301.6/2002 κατόπιν της από 20:8.2001 συλλογικής συμφωνίας του Ελληνικού
Δημοσίου και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Δημοσίων Νοσοκομείων (ΠΟΕΔΗΝ), χορηγήθηκε στους πολιτικούς υπαλλήλους του
Υπουργείου Εθνικής ’μυνας πλην των υπαλλήλων των στρατιωτικών νοσοκομείων
ειδική μηνιαία παροχή 88 ευρώ από 1.1.2002 και 176 ευρώ από 1.7.2002 (παρ. 1
και 2), ορίσθηκε δε ότι η ειδική αυτή παροχή συμψηφίζεται με οποιεσδήποτε άλλες
παροχές, επιδόματα και αποζημιώσεις λαμβάνουν οι δικαιούχοι της, ανεξάρτητα από
την πηγή που καταβάλλονται (παρ. 3). Η Διοίκηση, με τις απόψεις της προς το
Συμβούλιο της Επικρατείας (έγγραφα ΔΙΔΑΔ/Φ.67/11/20536/14.11.2003 του
Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και
2/34880/0022/26.6.2003 του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών), υποστηρίζει
ότι νομίμως εκδόθηκε η προσβαλλόμενη δεδομένου ότι οι αιτούντες, συμμετέχοντας
στην ΠΟΕΔΗΝ και όχι στην ΠΟΕ-ΥΕΘΑ, επέλεξαν να λαμβάνουν το νοσοκομειακό επίδομα.
Υπονοεί, δηλαδή, ότι οι αιτούντες συνιστούν προσωπικό μη καλυπτόμενο από την
συλλογική συμφωνία με την ΠΟΕ-ΥΕΘΑ,
το οποίο, νομίμως, κατ' εξουσιοδότηση της παραγράφου 2 της ως άνω διατάξεως του
άρθρου 14 του Ν. 3016/2002, εξαιρέθηκε της επίμαχης παροχής. Οι αιτούντες,
όμως, προσκομίζουν αφενός την από 10.3.2006 βεβαίωση της ΠΟΕ-ΥΕΘΑ, κατά την οποία το σωματείο τους είναι μέλος της από
9.9.1994 μέχρι σήμερα, και αφ' ετέρου την βεβαίωση 74/16.3.2006 της ΠΟΕΔΗΝ, κατά την οποία το σωματείο τους δεν είναι μέλος
της. Επομένως, ενέπιπταν στο προσωπικό που εκαλύπτετο
από την συλλογική συμφωνία με την ΠΟΕ-ΥΕΘΑ, εν όψει δε του ότι η συμφωνία αυτή, όπως προκύπτει
από το κείμενο της, ούτε περιορισμό ως προς τους υπαλλήλους στρατιωτικών
νοσοκομείων, ούτε πρόβλεψη περί συμψηφισμού με άλλες παροχές περιείχε, η
προσβαλλομένη, που την υλοποίησε, καθ' υπέρβαση της εξουσιοδοτικής διατάξεως
της παραγράφου 1 του άρθρου 14 του Ν. 3016/2002, εν όψει όσων αναφέρθηκαν περί
της εννοίας της, θέσπισε τους περιορισμούς αυτούς, κατά τα βασίμως
προβαλλόμενα.
9. Επειδή, συνεπώς, η κρινόμενη αίτηση, κατά
το μέρος που ασκείται παραδεκτώς, πρέπει να γίνει δεκτή και να ακυρωθούν οι
παράγραφοι 1α και 3 της προσβαλλομένης κατά το μέρος που, υλοποιώντας κατά το
άρθρο 14 παρ. 1 του Ν. 3016/2002 την από 20.8.2001 συλλογική συμφωνία του
Ελληνικού Δημοσίου με την ΠΟΕ-ΥΕΘΑ,
εξαίρεσε της επίμαχης παροχής προσωπικό που καλυπτόταν από την εν λόγω συμφωνία
και όρισαν ως προς το προσωπικό αυτό ότι η ως άνω παροχή συμψηφίζεται με
οποιεσδήποτε άλλες παροχές, επιδόματα και αποζημιώσεις ανεξάρτητα από την πηγή
που καταβάλλονται.
Διά ταύτα
Απορρίπτει την κρινόμενη αίτηση ως προς τους
αιτούντες που αναφέρονται στην τρίτη σκέψη.
Δέχεται την αίτηση ως προς τους λοιπούς.
Ακυρώνει τις παραγράφους 1α και 3 της κοινής
αποφάσεως 2/41890/0022/30.7.2002 των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών,
Εθνικής ’μυνας και Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (Β' 1035)
κατά το μέρος που εξαίρεσαν της παροχής που η απόφαση αυτή θέσπισε προσωπικό
που καλυπτόταν από την από 20.8.2001 συλλογική συμφωνία του Ελληνικού Δημοσίου
με την ΠΟΕ-ΥΕΘΑ κατά το
μέρος που όρισαν ως προς το προσωπικό αυτό ότι η εν λόγω παροχή συμψηφίζεται με
οποιεσδήποτε άλλες παροχές, επιδόματα και αποζημιώσεις ανεξάρτητα από την πηγή
που καταβάλλονται.
Διατάσσει την εις τους αιτούντες αυτούς,
ήτοι τους υπό τους αριθμούς 1, 2, 4, 5, 10, 16, 17, 20, 22, 23, 24, 26, 29, 30,
38, 40, 41, 42, 44, 49, 51, 54, 58 και 68, απόδοση του παραβόλου.
Επιβάλλει στο Δημόσιο να καταβάλει στους
αιτούντες αυτούς το ποσό των εννιακοσίων είκοσι (920) ευρώ και στους αιτούντες
που αναφέρονται στην τρίτη σκέψη να καταβάλουν στο Δημόσιο το ποσό των
τετρακοσίων εξήντα (460) ευρώ ως δικαστική δαπάνη,
Η διάσκεψη έγινε στην Αθήνα στις 21 Μαρτίου
2006
Ο Πρόεδρος του ΣΤ'
Τμήματος Ο
Γραμματέας του ΣΤ' Τμήματος
Θ. Χατζηπαύλου Β.
Μανωλόπουλος
και η απόφαση, δημοσιεύθηκε σε δημόσια
συνεδρίαση της 3ης Απριλίου 2006.
Ο Πρόεδρος του ΣΤ'
Τμήματος Η
Γραμματέας
Θ. Χατζηπαύλου Ο. Κουτεντάκη